آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»بازارکار و سرمایه»کاریابی»درآمد فوق العاده با اپ 7030
درآمد فوق العاده با اپ 7030-pic1

درآمد فوق العاده با اپ 7030

نخونیش از کلی آدم جا موندی. با روزی چند دقیقه وقت گذاشتن یه درآمد عالی لطفا با دقت بخونید! (کد معرف: ۳۰۷۰۸۰)
تا حالا شده با خودتون بگید که علت اینکه اَپ هایی مثل آپ یا تاپ جایزه‌های میلیونی میدن و تبلیغ‌های میلیونی توی رسانه‌های گرون‌قیمت میکنن چیه؟ یا اینکه هزینه‌ی هنگفت این جوایز و تبلیغات رو از کجا تامین میکنن؟
در جواب باید گفت که وجود بیشتر از ۴۰ میلیون سیم‌کارت اعتباری، گردش مالی و سود سالانه‌ای برابر با ۵۰۰ میلیارد تومن ایجاد کرده که همه‌ی رقبا با تبلیغات گزاف و جوایز هنگفت سعی دارن سهم بیشتری از این بازار رو کسب کنن.(کد معرف: ۳۰۷۰۸۰)
حالا یه برنامه هست به اسم ۷۰۳۰ که بجای هزینه کردن برای تبلیغات ۷۰ درصد از سود تراکنش‌هاش رو به کاربرهاش میده تا اونا براش تبلیغ کنن و اینطوری کاربرها علاوه بر خرید شارژ مورد نیاز و همچنین انجام کارهای روزمره مثل پرداخت قبض و خرید بسته‌های اینترنت و غیره بتونن برای خودشون درآمدزایی کنن.
فرض کنید شما ۵ نفر رو با ۷۰۳۰ آشنا کردید و اونا هم هر کدوم ۵ نفر دیگه رو معرفی کردن و این روند ۷ بار تکرار بشه، در اینصورت شما بطور غیرمستقیم ۱۰۰هزار نفر رو با ۷۰۳۰ آشنا کردید که اگر هر کدوم از اونها ماهانه ۲ عدد شارژ بخرن شما ماهانه بیشتر از ۵ میلیون تومن درآمد خواهید داشت.
پس همین الان ۷۰۳۰ رو نصب کن و دوستات رو هم دعوت کن. اطلاعات و سوالات بیشتر در تلگرام @mohamadreza_king خدمتتون هستم. کد معرف: 307080


آگهی دهنده: محمدرضا
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خوزستان - اندیمشک - کاریابی در اندیمشک
به روز شده در:۱۳۹۷/۷/۱
بازدید: 143 بار
ایمیل: